Mystery shopping je metoda výzkumu trhu, která měří kvalitu služeb a množství poskytnutých informací o produktech vlastní či konkurenční firmy.
Mystery shopper je osoba, která vystupuje jako normální zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, zjištění informací od prodavače, praktické řešení stížnosti či reklamace. Návštěva mystery shoppera má předem stanovený scénář a kritéria. Reakce na prodejně detailně zaznamená a následně analyzuje. Na základě získaných informací firma navrhuje změny.
Mystery shopping lze využít v každém odvětví. Ať už se jedná o prodejny, hotely, restaurace, dopravní služby či jiný “produkt”.
Mystery shopping zkoumá:
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779