Firma vám šlape jako na drátkách. Je čas vytvořit z ní atraktivní zaměstnaneckou značku! Ať u vás lidé touží pracovat, ať stávající zájemci nepokukují po konkurenci. Značka zaměstnavatele - Employer Brand - je vaše pověst na trhu práce, vnímání vaší firmy lidmi uvnitř i venku. Právě to rozhoduje, zda vás zaměstnanci i zájemci budou milovat či obcházet obloukem. Tradiční nábor je pasé - věnujte zaměstnanecké značce pozornost, jakou si právem zaslouží.
Spokojení lidé na správných místech pracují kvalitně a s entuziazmem. U nich také začíná budování značky společnosti. Na lidech, kteří u vás pracovali/pracují/budou pracovat závisí vaše pověst jako zaměstnavatele. Víte, co o vás ve světě říkají? Vytvořte smysluplnou personální strategii se stávajícími zaměstnanci i uchazeči - mějte svoji pověst ve svých rukou.
Vytyčení jasné a snadno kontrolovatelné komunikační strategie vaší zaměstnanecké značky na 12 měsíců je základem úspěchu.
Strategie zahrnuje:
Marketingový plán, Personální audit, Průzkum spokojenosti
Personální audit Průzkum spokojenostiNastává čas na ztotožnění zaměstnanců stávajících i zbrusu nových s vlastním brandem a vašimi plány na budování značky. Vtáhněte je do budování značky a šíření dobré pověsti. Komunikujte systematicky a aktivně, protože zaměstnanci jsou hlavní nositelé značky zaměstnavatele.
Workshopy, Web – kariérní stránky, Firemní časopis, Motivační programy, E-mailing
Je čas vyhlásit do světa, že jste skvělá firma a je radost u vás pracovat. Ne všem - jen těm, kteří jsou pro vás důležití. A jazykem, jemuž porozumí. Vzbudíte v uchazečích ochotu přiložit vlastní ruku k dílu. Nic neponecháváte náhodě a své aktivity důsledně měříte.
Marketingový plán, Web kariérní stránky, Firemní časopis, Sociální sítě, Profesní sítě, Public relations, Reklama, E-mailing, Chat, Místní prezentace
Směrem k zaměstnancům i zájemcům o práci: pravidelně/systematicky. Vtáhněte obě skupiny do svého světa - zapojte je do reálných projektů, pozvěte je do firmy. Dáte svému okolí naplno nahlédnout do zákulisí péče o zaměstnance, jak to u vás supr šlape. Vystavte na odiv úspěchy svých lidí, jejich příběhy i práci samotnou. Ukažte úspěch firmy i její plány. Zajistíte si fanoušky, stvoříte komunitu... budou vás podporovat a sami propagovat!
Komunikační formáty, co lidi baví: videa, infografika, články, aplikace, audia, e-booky, obrázky, soutěže….
Marketingový plán, Web kariérní stránky, Firemní časopis, Sociální sítě, Profesní sítě, Public relations, Reklama, E-mailing a Chat, Místní prezentace
Cílené náborové kampaně v řeči zaměstnaneckého brandu dle očekávání a schopností zájemců o práci. Pouštějte do světa kreativní cílené kampaně v jazyce uchazeče cílené na konkrétní osoby a na místech (online i offline), kde se ideální uchazeč nachází. Průběžně měřte efektivitu, ať neplýtváte energií a zdroji.
Web kariérní stránky, Firemní časopis, Sociální sítě, Profesní sítě, Online i místní reklama, E-mailing, Recruitmet a Headhunting, Psychologické testování
Recruitment Headhunting Psychologické testováníA přitahujte ty nej zaměstnance, jaké vaše firma potřebuje + udržte si ty stávající. Mějte pověst své společnosti pevně v rukou. Tato investice se vám stokrát vrátí.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779