V době akutního nedostatku uchazečů je nezbytné vysílat do světa pozitivní signály o vaší firmě. Co by u vás během pracovního pohovoru uchazeči měli a co naopak neměli zažít?
Jak uchazečům naservírovat chutný pracovní pohovor aneb Vyhrajte uchazeče pro svou firmu
Nízká nezaměstnanost je dobrá zpráva pro úřady práce, ale pro firmy to znamená málo uchazečů pro otevřené pozice. Každá rada jak nepřenechat dobrého uchazeče o práci konkurenci stojí za pozornost.
Jakou cestou komunikovat? K čemu je HR marketing a kam až zasahuje employer branding? Jak si vytvořit silnou značku?
"Stabilní česká společnost hledá flexibilního a komunikativního uchazeče s pozitivním přístupem...". NUDA! Vymaňte se z inzerátové šedi. Udělejte z vašich inzerátů magnety pro oči a srdce potenciálních uchazečů.
Kostlivci v náborových inzerátech ǀ Typy na šťavnatý náborový inzerát ǀ Kam s ním aneb kde se nejlépe prodat ǀ Pasivní klasika x aktivní kreativa
Hledání zaměstnanců se v posledních letech stává soutěžní disciplínou. Nabídka práce značně převažuje poptávku. A v IT oboru to platí trojnásob. Kde hledat uchazeče s potenciálem?
Ženy do IT světa vnášejí krom srovnatelných technických dovedností i pečlivost, pružnost a schopnost multitaskingu. Využijte jejich potenciál!
Je to vztah, který se rodí v počátečních sympatiích, během času sílí a vytváří pouto, které díky vzájemné důvěře překoná i občasná klopýtnutí. Z pohledu firmy je to nikdy nekončící proces. Práce, která vyžaduje investici časovou i finanční.
Zvučná značka jako lákadlo ǀ Employer Branding o vás řekne víc ǀ Vybudujte si atraktivní značku ǀ Vyplatí se to? Kolik to bude stát?
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779