Nabídky zaměstnání
Nabídky zaměstnání mohou být společnostmi prezentovány různými kanály. Některé z nich jsou efektivnější, jiné pouze cesty k uchazečům doplňují.
- Propracované kariérní stránky - uchazeče informují o nabízených pozicích, prezentují benefity společnosti a dávají "ochutnat" firemní kulturu.
- Agentury práce - komerční instituce, jejichž cílem je zprostředkovat nabídku zaměstnání klienta ideálnímu vzorku uchazečů a z něj následně vybrat toho nejlepšího v rámci výběrového řízení.
- Úřady práce - podle ustanovení §35 zákona č. 435/2004 Sb. může zaměstnavatel oznámit příslušné krajské pobočce Úřadu práce volná pracovní místa a jejich charakteristiku.
- Headhunting - cílené oslovení, nabídka zaměstnání je prezentována zvolenému vzorku kandidátů, kteří jsou v dané době zaměstnáni.
- Nabídka zaměstnání na pracovním portálu - pracovní portál = místo, kde zaměstnavatelé i zprostředkovatelé sdružují nabídky práce.
- Další cesty - inzeráty na sociálních sítích, letáky na místech, kde se vyskytují potenciální uchazeči, atd.
>> zpět na slovník <<