Operátor/ka call centra

18.5.2016

Máte chuť každý den telefonovat? Nebojíte se mluvit a oslovovat neznámé lidi? Umíte aktivně naslouchat? Ne? Naučte se to v call centru. Staňte se Operátorem/kou call centra a zlepšete si své komunikační a prodejní dovednosti.

Operátor zákaznické linky vyřizuje telefonicky, elektronickou poštou, přes sociální média apod., jednoduché požadavky nebo stížnosti zákazníků přesně podle popsaných pracovních postupů, s cílem uspokojit všechny zákaznické potřeby.

To však není vše.

Náplň práce

  • Identifikace potřeb a požadavků zákazníka
  • Nabídka produktů
  • Řešení obdrženého požadavku v souladu s předepsaným pracovním postupem
  • Příprava a odesílání odpovědí klientům v písemné a elektronické formě
  • Příjem a řešení reklamací
  • Zadávání dat do informačních systémů
  • Reporty za určité období (např. poskytnuté služby, důvody stížností, počty různých typů zákaznických požadavků atd.)

Psychologický profil

  • Efektivní komunikace
  • Zvládání zátěže
  • Samostatnost
  • Uspokojování zákaznických potřeb
  • Řešení problémů
  • Objevování a orientace v informacích

Schopnosti

  • Počítačové znalosti
  • Dobrá znalost českého jazyka

Odborné znalosti

  • Zásady prodeje po telefonu
  • Postupy při reklamacích, práva spotřebitele
  • Klientela a potenciální klientela, péče o ni
  • Pracovní stres

Odborné dovednosti

  • Komunikace se zákazníkem a péče o zákazníka
  • Aktivní prodej produktů a služeb přidělené skupině zákazníků
  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách
  • Poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Vyhodnocování, analýza, reporting, prezentace výsledků

Platové ohodnocení

Operátor call centra je často hodnocen fixní mzdou a provizemi. Průměrná mzda je 23tis. Pokud jste však hodně šikovní, umíte nabízet a dobře komunikovat s klienty, může se mzda vyšplhat až na 40tis.

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779