Marketingový/á specialista/ka … Specialista/ka na nápady

20.9.2016

Kdo vytváří nezapomenutelné logo? Specialista/ka marketingu. Kdo dokáže vytvořit lákavý web? Marketingový/á specialista/ka. Kdo vstává a usíná s novými nápady a nedá si pokoj, dokud je nerealizuje? Specialista/ka marketingu. Kdo vymyslí, jak zviditelnit firmu? Marketér. Kdo píše zajímavé články na weby? Marketingový/á specialista/ka.

Specialista/ka marketingu zvyšuje profit firmy tím, že vytváří marketingový plán, provádí analýzu trhu, bedlivě sleduje konkurenci a hledá neotřelá řešení pro propagaci firmy/značky/produktu.

Pracovní náplň

  • Realizace marketingových aktivit
  • Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu
  • Analýza prodeje a monitoring trhu
  • Vyhodnocování efektivity marketingových činností
  • Komunikace s médii, distribuce tiskových zpráv, public relations
  • Komunikace s marketingovými odděleními obchodních partnerů
  • Vyhledávání příležitostí na trhu
  • Vytváření optimální marketingové strategie
  • Získávání informací o potenciálu trhu, konkurenci, požadavcích zákazníků a produktech
  • Příprava a realizace aktivit pro zvýšení prodeje

Psychologický profil

  • Efektivní komunikace
  • Spolupráce
  • Kreativita
  • Flexibilita
  • Uspokojování zákaznických potřeb
  • Výkonost
  • Samostatnost
  • Plánování a organizace práce
  • Zvládání zátěže
  • Objevování a orientace v informacích

 

Schopnosti

  • Počítačová způsobilost
  • Ekonomické povědomí
  • Jazyková způsobilost v češtině

Odborné znalosti (teoretické znalosti)

  • Marketing obecně
  • Chování trhu
  • Průzkum trhu
  • Marketingové plánování
  • Marketing a marketingová komunikace

Odborné dovednosti (praktické zkušenosti)

  • Vyhodnocování názorů veřejnosti na vybraná témata (vedení statistik, přehledů apod.)
  • Zpracovávání marketingových strategií
  • Provádění analýz marketingu, vývoje trhu a obchodní činnosti
  • Příprava podkladů pro tvorbu plánů, strategií a analýz
  • Příprava podkladů pro marketingový výzkum
  • Zpracovávání údajů zjištěných při marketingovém výzkumu
  • Reprezentace zájmů organizace na jednáních s obchodními partnery

Platové ohodnocení

Mzda se u marketingového/é specialisty/ky odvíjí od činností, které provádí. Pokud se věnuje kompletně celému marketingu, je plat samozřejmě vyšší. Průměrně se mzda pohybuje okolo 35tis.

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779